saknar david.

jag saknar det vi hade. varför gjorde du så?! du var den jag älskade mest. du glev bara långsamt ut ur min famn och sedan kom den värsta dagen i mitt liv. jag kommer aldrig vilja ha tillbaka dig men jag saknar dig otroligt mycket. det du gjorde mot mig kommer jag aldrig att förlåta. jag vet att jag förtjänar bättre. men jag undrar ändå VARFÖR du gjorde så? du har inte gett mig en ända bra förklaring utan skyller bara på andra saker. du var den bästa jag hade, det var dig man ringde sent på kvällarna för att säga godnatt, det var du som skickade gulliga sms och gbn så att man blev tårögd. vi höll på att göra slut ett tag men vi förlät varrandra och lovade att aldrig bråka igen. jag vill kunna förlåta dig med det går inte. det du gjorde..

Kommentarer
Postat av: sanna

jag finns här hjärtat.

2008-05-24 @ 10:17:34
Postat av: carrolina

den där idioten kan ta sig! du förtjänar bättre. glöm inte att du alltid har mig

2008-05-24 @ 10:18:20
Postat av: fannie

älskar dig!

2008-05-31 @ 22:22:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0